czwartek, 24 września 2009

Mapa

Wzorem innych blogowiczów zrobiłam sobie mapkę czytelniczą i okazuje się, że mam wielkie białe połacie kompletnie nieprzeczytane!
Gęsto pokryta jest Azja (czego się spodziewałam), natomiast Afryka bledziutko, nie mówiąc już o Ameryce Południowej. Po macoszemu traktowałam też Kanadę, Meksyk, Bałkany, ale jak widzę nawet najbliżsi sąsiedzi europejscy nie doczekali się, żebym doceniła ich literaturę. Chyba wyznaczę sobie sama nowe wyzwanie czytelnicze - zapełnić przynajmniej część z tych białych plam. *^v^*


visited 22 states (9.77%)
Create your own visited map of The World

5 komentarzy:

  1. Agnes, pod mapą jest link do strony, gdzie można sobie taką mapkę zrobić. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tylko właśnie zastanawiałam się, jak szybko określić, z jakich krajów ma się coś przeczytane, nie zawsze po nazwisku widać, nie zawsze się wie.
    Na biblionetce mam listę przeczytanych książek, ale jakbym tak miała sprawdzać po kolei, to uch, chyba to by długo trwało...
    Dlatego prosiłam o doprecyzowanie, że tak ujmę, metodologii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przy każdej recenzji przeczytanej książki na tym blogu w tag'ach wpisywałam narodowość autora, więc mogłam szybko sprawdzić, jakie kraje już "przeczytałam". *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, to znacząco ułatwiło Ci sprawę :)
    Dzięki za wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń