niedziela, 5 lipca 2009

Łańcuszek czytelniczy

Zostałam zaproszona do zabawy czytelniczej przez Aspartate, oto moje odpowiedzi:


1. Czy zdarza Ci się zamknąć książkę po 30-50 stronach, czy zawsze czytasz do końca?

Oczywiście, że tak! Nieczęsto, ale czasami trafiam na takie książki, które mnie kompletnie niezainteresowały, albo zmęczyły, albo zniesmaczyły, wtedy bez skrupułów odkładam je niedokończywszy, życie jest za krótkie, żeby się umartwiać i zmuszać się do czytania książek, które nam kompletnie nie odpowiadają! Jeszcze tyle ciekawych lektur musi się w nim zmieścić. *^v^*

2. Częściej kupujesz, czy wypożyczasz książki z biblioteki?

Ostatnio częściej wypożyczam, bo zdałam sobie sprawę, że naprawdę nie muszę mieć na własność wszystkich książek na świecie, niektóre warto przeczytać tylko raz albo przeczytać po to, żeby się przekonać, że na pewno nigdy do nich nie będę chciała powrócić, a gdybym chciała do nich wrócić, to mogę je wypożyczyć. ~^^~

3. Czy zdarza Ci się zarwać noc dla dobrej książki, kosztem wyspania się?

O, tak! Tak zawsze jest z książkami kilku moich ukochanych autorów, ale - marzenie czytelnika! ^^ - coraz częściej trafiam na pozycje nieznanych mi dotąd pisarzy, którzy piszą tak ciekawie, że powodują moje chroniczne niewyspanie.


Nikogo nie wyznaczam do łańcuszka, bo większość już brała w nim udział, jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam do odpowiedzi na powyższe pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz